سوالات متداول

تمام تلاش ما در مجموعه اچ وی شاپ ارائه بهترین و با کیفت ترین محصولات و خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد. در همین راستا تصمیم گرفتیم تا با پاسخ به سوالات و رفع ابهامات برای جلب اعتماد بیشتر و همچنین آسان تر کردن فرآیند خرید گام کوچکی برداشته باشیم.

اگر سوالی راجب مجموعه اچ وی شاپ و یا خدمات ما دارید توصیه می کنیم سوالات متداول که در این صفحه قرار دارد را مطالعه کنید.
 اگر نیاز به مشاوره و توضیحات بیشتر دارید می توانید از طریق صفحه ی تماس با ما با تیم پشتیبانیاچ وی شاپ در ارتباط باشید.

ثبت سفارش

شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتیاچ وی شاپ پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید .
خواهشمندیم اطلاعات تماس خود را صحیح وارد کنید تا بتوانیم شما را از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه کنیم.
لطفا در هنگام ثبت سفارش و خرید محصولات به موارد زیر توجه کنید :
از رنگ ، مدل ، سایز و سایر مشخصات کالا اطمینان حاصل نمایید.
دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید.
از تعداد کالا و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید.

اکنون سفارش شما ثبت شده است!
پس از ثبت سفارش پیامکی حاوی کد سفارش را دریافت می نمایید و همچنین فاکتور خریدتان نیز به ایمیلتان ارسال می گردد. از طریق پروفایل خود، قسمت “سفارش ها” می توانید در جریان جزئیات خرید آنلاین خود قرار بگیرید.

بله، شما برای ثبت سفارش نیاز نیست که حتما دارای حساب کاربری باشید. ولی برای ایجاد حساب کاربری می توانید بر روی قسمت حساب کاربری در سایت کلیک کرده و حساب کاربری خود را بسازید.
شما با عضویت در فروشگاه اینترنتی اچ وی شاپ خرید آنلاین لذت بخشی را تجربه کرده و از مزایای آن بهره مند خواهید شد. همچنین می توانید:
سریع و ساده خرید کنید.
به راحتی مراحل خرید خود را پیگیری کنید.
سوابق خرید خود را مشاهده نمایید.
کالایی که دوست دارید را به لیست علاقه مندی ها اضافه کنید.
نظر، نقد و و بررسی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
محصولات مد نظرتان را باهم مقایسه کنید.
از فروش های ویژه ، تخفیف ها و قیمت روز کالا ها با خبر شوید
و همیشه از دیگران یک قدم جلوتر باشید!
به اچ وی شاپ خوش آمدید!

خیر، متاسفانه پس از تایید نهایی سفارش امکان تغییر آن وجود ندارد. اگر تمایل به لغو و یا تغییر سفارش خود دارید لطفا از صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا برای این کار شما را راهنمایی کنیم.

فروشگاه اچ وی شاپ با ارسال ایمیل، مرحله به مرحله شما را در جریان وضعیت سفارشتان قرار خواهد داد. همچنین می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و از قسمت ” سفارش ها” از وضعیت آن ها مطلع گردید.

بله ، شما می توانید در حین ثبت سفارش هنگامی که به مرحله ” اطلاعات ارسال” می رسید با انتخاب ” افزودن آدرس جدید” ، آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد نمایید.
توجه داشته باشید که شخص تحویل گیرنده باید به هنگام تحویل سفارش، کارت شناسایی ارائه دهد.

بله، شما می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته و حتی در روزهای تعطیل سفارشات خود را ثبت نمایید.

خیر، بعد از ثبت سفارش تمام مراحل از طریق ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید و در صورت نیاز کارشناسان فروش محصولات اچ وی شاپ با شما تماس خواهند گرفت.
شما با اطمینان خاطر خرید اینترنتی خود را انجام دهید!

اطلاعات ارسال کالا

زمان رسیدن سفارش با توجه به عواملی نظیر محل و نحوه تحویل سفارش متفاوت است.

هزینه ارسال سفارش با توجه به کالای مورد سفارش، آدرس تحویل آن و شیوه ارسال متفاوت است که در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان عزیز می رسد. بنا به شرایط ذکر شده سفارشات به وسیله پیک، تیپاکس ارسال میشود.
همچنین محصولات قبل از ارسال از لحاظ سلامت فیزیکی تست می شود و در نهایت دقت بسته بندی می شود بنابراین هیچ گونه شکستگی یا آسیب دیدگی محصولات که در هنگام ارسال صورت بپذیرد بر عهده فروشگاه نمی باشد.

در روزهای تعطیل رسمی، هیچ گونه پردازش سفارشی انجام نمی شود و پردازش تمامی سفارشات در اولین روز کاری بعد از آن انجام می شود. بعد از ثبت سفارش در صورت نیاز با خریدار تماس میگیریم و هماهنگی های لازم جهت ارسال انجام می پذیرد، همه سفارش های مشتریان پس از طی مراحل پردازش و پرداخت هزینه، در اولین فرصت تحویل پست، باربری، اتوبوس یا تیپاکس می شوند.

اطلاعات پرداخت

همه مشتریان عزیز فروشگاه می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‌های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند مبلغ خرید خود را پرداخت نمایند .

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین، شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت می دهد.
در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد ، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.

ما سعی کرده ایم پرداخت اینترنتی را به گونه‏‌ای طراحی کنیم که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از فروشگاه بلکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی، برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید.

– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar) ، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.

– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید. در صورت عدم مشاهده این قفل، از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.