دسته‌بندی نشده

نحوه ثبت سفارش

با سلام و احترام خدمت همراهان عزیز اچ وی شاپ. با توجه به سوالات متداول راجب نحوه ی ثبت سفارش و خرید محصولات در سایت اچ وی، در اینجا سعی کردیم آموزش مراحل ثبت سفارش را به صورت تصویری و گام به گام تشریح کنیم تا فرآیند خرید برای مشتریان عزیزمان ساده تر و راحت تر از گذشته انجام گیرد. این آموزش شامل مراحل ثبت سفارش در دیوایس های گوشی های همراه و رایانه ها می باشد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

مراحل ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی اچ وی:

در این مقاله ما سعی کرده ایم تمام فرآیند ثبت سفارش و خرید در فروشگاه اینترنتی اچ وی شاپ را به ساده ترین شکل ممکن تشریح کنیم. امیدواریم این مطلب برای کاربران و مشتریان عزیزمان مفید و کاربردی باشد. کلیه ی مراحل خرید و ثبت سفارش در سایت اچ وی شاپ شامل سه مرحله ی اصلی زیر می باشد:

  • مرحله اول:

مرحله ی اول مربوط به پیدا کردن محصول موردنظر می باشد. شما می توانید برای این کار از قسمت دسته بندی محصولات یا از طریق کادر جستجو، محصول مورد نظرتون رو جستجو و پیدا کنید. همانطور که مشاهده می کنید در تصویر زیر قسمت های مورد نظر با خط قرمز مشخص شده اند.


همچنین می توانید با کلیک بر روی گزینه ی (همه محصولات) به قسمت فروشگاه رفته و لیست تمام محصولات را مشاهده کنید. در این قسمت نیز امکان فیلتر محصولات به تفکیک دسته بندی ها در سمت راست قابل دسترس می باشد. در اینجا می توانید بر اساس نوع خودرو هم محصولات را فیلتر نمایید.

  • مرحله دوم:

مرحله ی دوم مربوط به انتخاب محصول و گزینه های مرتبط با آن است. بعداز پیدا کردن محصول مورد نظرتون روی آن کلیک نمایید تا وارد صفحه محصول شده و مشخصات، قیمت و تصاویر مرتبط با آن را مشاهده کنید. اگر چنانچه محصول موردنظر دارای رنگ بندی می باشد می توانید از طریق گزینه های دایره شکل در بالای دکمه خرید، رنگ مدنظرتون را نیز انتخاب نمایید. همچنین میتوانید تعداد سفارش یک محصول را نیز مشخص نمایید.( به صورت پیش فرض تعداد روی عدد یک می باشد). سپس دکمه ی افزودن به سبد خرید را کلیک کنید تا محصول به سبد شما اضافه شود.

  • مرحله سوم:

در مرحله ی سوم فرآیند پرداخت انجام می گیرد. شما بعداز وارد شدن به صفحه ی سبد خرید می توانید تغییرات مدنظرتون از جمله: افزایش یا کاهش تعداد محصول، حذف محصول از سبد، وارد کردن کد تخفیف و … را اعمال کنید و بروزرسانی سبد خرید را بزنید. بعداز نهایی شدن سبد خرید روی دکمه ی {ادامه جهت تسویه حساب} کلیک نمایید تا به صفحه ی بعدی بروید.

در صفحه ی جزئیات صورتحساب باید اطلاعات خود شامل: نام و نام خانوادگی، استان و شهر، آدرس دقیق پستی، تلفن همراه و … را وارد نمایید. همچنین می توانید با تیک زدن گزینه ی ایجاد حساب کاربری به صورت اتوماتیک یک حساب کاربری در سایت بسازید تا اطلاعات شما در سایت ذخیره شده و در خریدهای بعدی نیازی به پر کردن مجدد این فیلدها نباشد. بعداز تکمیل کردن فرم اطلاعات می توانید درگاه بانکی مورد نظرتان را انتخاب کنید و در آخر روی دکمه ی پرداخت کلیک کنید.

با وارد شدن به صفحه ی درگاه بانکی می بایست اطلاعات کارت بانکی خود را وارد نمایید و پرداخت نهایی را انجام دهید. بعداز پرداخت، اقدامات لازم جهت ارسال سفارشات انجام می شود و در صورت نیاز برای هماهنگی با شما تماس گرفته می شود. (کلیه ی سفارشات فقط در صورت پرداخت نهایی بررسی، پردازش و ارسال خواهند شد.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *